ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Zamówienia powyżej kwoty 130 000 zł

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3– Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie Drukuj informację Zamówienie publiczne: Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3– Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie

Szczegóły informacji

Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń na ciągach dróg wojewódzkich administrowanych przez Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze: Zadanie nr 1 - Rejon Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze Zadanie nr 2 – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Zadanie nr 3– Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: ogłoszony

Tryb: nieograniczony

Rodzaj zamówienia: Usługi

Zamawiający: Województwo Lubuskie - Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Finansowanie: budżet ZDW

Nr UZP: 611353-N-2020

Termin składania ofert / wniosków: 2020-11-25 10:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-11-25 10:30:00

Miejsce złożenia oferty: siedziba zamawiającego, Mini Portal

Ogłoszono dnia: 2020-11-17 przez

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony