ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Rejestr zmian

Pobierz dane XML Zamówienie publiczne: Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez ZDW – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie Drukuj informację Zamówienie publiczne: Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez ZDW – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie

Szczegóły informacji

Interwencyjne usuwanie pojawiających się na skutek zdarzeń drogowych zanieczyszczeń w ciągach dróg wojewódzkich, administrowanych przez ZDW – Rejon Dróg Wojewódzkich w Kożuchowie

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Status: archiwalne

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Zamawiający: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Termin składania ofert / wniosków: 2020-10-15 12:00:00

Termin otwarcia ofert / wniosków: 2020-10-15 12:05:00

Załączniki

« powrót do poprzedniej strony