ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDW-ZG-K--1010-7/19Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDW-ZG-K--1010-7/19

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym - płace

Miejsce pracy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Finansowo-Księgowy

Data udostępnienia: 2019-02-06

Ogłoszono dnia: 2019-02-06 przez Danuta Kempa

Termin składania dokumentów: 2019-02-20 15:00:00

Nr ogłoszenia: ZDW-ZG-K--1010-7/19

Zlecający: Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego,
  2. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonania pracy na określonym stanowisku,
  3. ukończony 18 rok życia i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  4. stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku,
  5. niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
  6. nieposzlakowana opinia,
  7. wykształcenie wyższe,
  8. znajomość: ustawy o rachunkowości, ustawy o finansach publicznych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o pracownikach samorządowych, Kodeks pracy,
  9. znajomość programów komputerowych Excel, Word. Płatnik ZUS.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

 
  1. naliczanie wynagrodzeń osobowych: sporządzanie list płac, dokonywanie zasadnych potrąceń, przekazywanie wynagrodzeń na rachunki oszczędnościowo-rozliczeniowe pracowników,
  2. dokonywanie rozliczeń z ZUS-em: naliczanie zasiłków, rozliczanie składek i ich terminowe przekazywanie, sporządzanie raportów rozliczeniowych,
  3. dokonywanie rozliczeń z Urzędem Skarbowym: rozliczanie składek na podatek dochodowy od osób fizycznych i ich terminowe przekazywanie, sporządzanie deklaracji podatkowych,
  4. prowadzenie kartotek wynagrodzeń osobowych i kart zasiłkowych,
  5. naliczanie dodatkowego wynagrodzenia rocznego zgodnie z obowiązującymi przepisami,
  6. naliczanie wynagrodzeń bezosobowych na podstawie zawartych umów otrzymanych od pracownika kadr,
  7. bieżąca analiza ksiąg rachunkowych, sald i ich terminowe rozliczanie,
  8. prowadzenie ewidencji księgowej w zakresie wydatków budżetowych zgodnie z przyjętym planem kont,
  9. wpłaty i wypłaty gotówkowe,
  10. sporządzanie okresowych sprawozdań budżetowych i statystycznych,
  11. archiwizowanie dokumentów księgowych.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Umowa o pracę. Pierwsza umowa  zawierana jest na czas określony. Praca w zespole, stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych.
Budynek nie posiada windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV – Curricum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260 j.t.)”,
  2. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  3. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe.
  8. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 października 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2018 r., poz.1260) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2019-02-20 15:00:00
b. Sposób:
Własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z kompletem dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Specjalista w Wydziale Finansowo-Księgowym - płace” i numerem ogłoszenia, należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze al. Niepodległości 32  65-42 Zielona Góra pok. nr 13 lub drogą pocztową. Liczy się data wpływu dokumentów do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
 
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Wojewódzkich
al.Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich niekompletne, niepodpisane lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w siedzibie Zarządu przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdw.zgora.pl. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania konkursowego. Dodatkowych informacji dotyczących zatrudnienia można uzyskać pod numerem telefonu 68 328 03 00.
 

Rejestr zmian

Podmiot udostępniający informację:
Podmiot udostępniający informację:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Osoba, która wytworzyła informację:
Osoba, która wytworzyla informację:
Danuta Kempa
Data wytworzenia informacji:
Data wytworzenia informacji:
2019-02-06
Osoba, która odpowiada za treść:
Osoba, która odpowiada za treść:
Danuta Kempa
Data wprowadzenia do BIP
Data wprowadzenia do BIP
2019-02-04 10:52:32
Wprowadził informację do BIP:
Wprowadził informację do BIP:
Data udostępnienia informacji:
Data udostępnienia informacji:
2019-02-06 07:54:27
Osoba, która zmieniła informację:
Osoba, która zmieniła informację:
Data ostatniej zmiany:
Data ostatniej zmiany:
2019-03-04 15:20:40
Artykuł był wyświetlony:
Artykuł był wyświetlony:
2384 raz(y)
Zobacz pełną listę zmian czytanej informacji »
« powrót do poprzedniej strony