Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: Specjalista - Administrator Bezpieczeństwa Informacji
Miejsce pracy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Wymiar etatu: 1/2
Ilość etatów: 1
Wydział: Stanowisko Samodzielne
Data udostępnienia: 2017-12-20
Ogłoszono dnia: 2017-12-20 przez Danuta Kempa
Termin składania dokumentów: 2018-01-16 15:30:00
Nr ogłoszenia: ZDW-ZG-K-1010-51/17
Zlecający: Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
wykształcenie wyższe,
-
co najmniej 2-letni staż pracy,
-
obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych, w przypadku uznania spełnienia przesłanek z art. 11 ust. 2 i 3 w/w ustawy),
-
osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,
-
osoba nie była karana za umyślne przestępstwo oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
-
cieszy się nieposzlakowaną opinią,
-
posiadanie odpowiedniej wiedzy w zakresie ochrony danych osobowych,
-
umiejętnośc obsługi komputera,
b. Wymagania dodatkowe:
-
znajomość i umiejętność zarządzania systemami informatycznymi,
-
znajomość przepisów poniższych aktów prawnych: - ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922) oraz aktów wykonawczych do ustawy; ustawy z dnia 05 czerwca 1998r. o samorządzie województwa (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 486 z późn. zm.); ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.); ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.),
-
posiadanie prawa jazdy,
-
samodzielność, komunikatywność, kreatywność,
-
szkolenia, studia, studia podyplomowe, kursy w zakresie niezbędnym na przedmiotowe stanowisko.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
-
zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w szczególności przez:- sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,- nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną,- zabezpieczenie danych osobowych przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.- przeprowadzanie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w zakresie przepisów o ochronie danych osobowych,- prowadzenie jawnego rejestru zbiorów danych osobowych przetwarzanych w ZDW w Zielonej Górze,
-
nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń, w których dane są przetwarzane oraz kontrolą przebywających w nich osób,
-
nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów i wydawnictw zawierających dane osobowe,
-
monitorowanie działania zabezpieczeń wdrożonych w celu ochrony danych osobowych w systemach informatycznych,
-
przygotowywanie upoważnień dla użytkowników do przetwarzania danych osobowych,
-
prowadzenie ewidencji wynikających z przepisów prawa, w których przetwarzane są dane osobowe, w tym prowadzenie rejestru upoważnień pracowników w zakresie danych osobowych,
-
wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących w zakresie ochrony danych osobowych i systemu informatycznego,
-
opracowywanie projektów aktów normatywnych z zakresu działania Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
-
wdrażanie rozwiązań systemowych w zakresie ochrony danych osobowych,
-
dokonywanie zgłoszeń wymaganych ustawą o ochronie danych osobowych,
-
sporządzanie planów kontroli i przeprowadzanie kontroli w zakresie prawidłowego przetwarzania danych osobowych w zakresie zgodnym z ustawą o ochronie danych osobowych.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
Wymiar czasu pracy – ½ etatu
Umowa o pracę. Pierwsza umowa zawierana jest na czas określony. Stanowisko związane z pracą przy komputerze, obsługą urządzeń biurowych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi – poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV – Curricum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
-
podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
-
podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe,
-
kserokopia dowodu tożsamości,
-
kserokopia prawa jazdy,
-
Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. Nr 223, poz. 1458 z późn. zm) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2018-01-16 15:30:00
b. Sposób:
Własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z kompletem dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Specjalista – Administrator Bezpieczeństwa Informacji” i numerem ogłoszenia, należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze al. Niepodległości 32 65-42 Zielona Góra pok. nr 13 lub drogą pocztową. Liczy się data wpływu dokumentów do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Al. Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich niekompletne, niepodpisane lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w siedzibie Zarządu przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdw.zgora.pl. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania konkursowego. Dodatkowych informacji dotyczących zatrudnienia można uzyskać pod numerem telefonu 68 328 03 16.