Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista - Administrator Bezpieczeństwa Informacji

Miejsce pracy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1/2 etatu

Ilość etatów: 1

Wydział: Stanowisko Samodzielne

Data udostępnienia: 2017-09-06

Ogłoszono dnia: 2017-09-06 przez Danuta Kempa

Termin składania dokumentów: 2017-09-20 15:30:00

Nr ogłoszenia: ZDW-ZG-K-1010-26/17

Zlecający: Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe,
  2. co najmniej 2-letni staż pracy,
  3. obywatelstwo polskie (o stanowisko mogą ubiegać się również osoby, które nie posiadają obywatelstwa polskiego, zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21.11.2008r. o pracownikach samorządowych, w przypadku uznania spełnienia przesłanek z art. 11 ust. 2 i 3 w/w ustawy),
  4. osoba posiada pełną zdolność do czynności prawnych, korzysta z pełni praw publicznych,
  5. osoba nie była karana za umyślne przestępstwo oraz nie była skazana prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  6. cieszy się nieposzlakowaną opinią,
  7. posiada odpowiednią wiedzę w zakresie ochrony danych osobowych.
     
b. Wymagania dodatkowe:
  1. znajomość i umiejętność zarządzania systemami informatycznymi,
  2. znajomość przepisów poniższych aktów prawnych:  ustawy z dnia 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 922) oraz aktów wykonawczych do ustawy; ustawy z dnia 05 czerwca 1998r. o samorządzie województwa (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 486 z późn. zm.); ustawy z dnia 14 czerwca 1960r. Kodeks postępowania administracyjnego (t.j. Dz. U. z 2016r., poz. 23 z późn. zm.); ustawy z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2016r. poz. 902 z późn. zm.),
  3. umiejętność obsługi komputera,
  4. samodzielność, komunikatywność, kreatywność.
  5. szkolenia, studia, studia podyplomowe, kursy w zakresie niezbędnym na przedmiotowe stanowisko.
     

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. zapewnianie przestrzegania przepisów o ochronie danych osobowych w szczególności przez:
    - sprawdzanie zgodności przetwarzania danych osobowych z przepisami o ochronie danych osobowych oraz opracowanie w tym zakresie sprawozdania dla administratora danych,
    - nadzorowanie opracowania i aktualizowania dokumentacji opisującej sposób przetwarzania danych osobowych oraz środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę danych osobowych odpowiednią do zagrożeń oraz kategorii danych objętych ochroną,
    - zabezpieczenie danych osobowych przed udostępnieniem osobom nieupoważnionym, zabraniem przez osobę nieuprawnioną, przetwarzaniem z naruszeniem ustawy oraz zmianą, utratą, uszkodzeniem lub zniszczeniem.
    - przeprowadzanie szkoleń osób upoważnionych do przetwarzania danych osobowych w zakresie  przepisów o ochronie danych osobowych,
    - prowadzenie jawnego rejestru zbiorów danych osobowych przetwarzanych w ZDW w Zielonej Górze,
  2. nadzór nad fizycznym zabezpieczeniem pomieszczeń, w których dane są przetwarzane oraz kontrolą przebywających w nich osób,
  3. nadzór nad obiegiem oraz przechowywaniem dokumentów i wydawnictw zawierających dane osobowe,
  4. monitorowanie działania zabezpieczeń wdrożonych w celu ochrony danych osobowych w systemach informatycznych,
  5. przygotowywanie upoważnień dla użytkowników do przetwarzania danych osobowych,
  6. prowadzenie ewidencji wynikających z przepisów prawa, w których przetwarzane są dane osobowe, w tym prowadzenie rejestru upoważnień pracowników w zakresie danych osobowych,
  7. wdrażanie działań zapobiegawczych i korygujących w zakresie ochrony danych osobowych i systemu informatycznego,
  8. opracowywanie projektów aktów normatywnych z zakresu działania Administratora Bezpieczeństwa Informacji,
  9. wdrażanie rozwiązań systemowych w zakresie ochrony danych osobowych,
  10. dokonywanie zgłoszeń wymaganych ustawą o ochronie danych osobowych,
  11. sporządzanie planów kontroli i przeprowadzanie kontroli w zakresie prawidłowego przetwarzania danych osobowych w zakresie zgodnym z ustawą o ochronie danych osobowych.
     

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

1. Praca w wymiarze 1/2 etatu.
2. Umowa o pracę. Pierwsza umowa zawierana jest na czas określony.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV – Curricum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
  2. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  3. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe,
  8. kserokopia dowodu tożsamości,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2017-09-20 15:30:00
b. Sposób:
Własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z kompletem dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „stanowisko Specjalista- Administrator Bezpieczeństwa Informacji” i numerem ogłoszenia, należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze al. Niepodległości 32  65-42 Zielona Góra pok. nr 13 lub drogą pocztową. Liczy się data wpływu dokumentów do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
 
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
al. Niepodległosci 32
65-042 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich niekompletne, niepodpisane lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w siedzibie Zarządu przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdw.zgora.pl. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania konkursowego. Dodatkowych informacji dotyczących zatrudnienia można uzyskać u Pani Danuty Kempa tel. 68 328 03 16.