Ogłoszenie - szczegóły
Szczegóły informacji
Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze w Wydziale Zamówień Publicznych
Miejsce pracy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
Wymiar etatu: 1 etat
Ilość etatów: 1
Wydział: Wydział Zamówień Publicznych
Data udostępnienia: 2016-11-25
Ogłoszono dnia: 2016-11-25 przez Danuta Kempa
Termin składania dokumentów: 2016-12-12 00:00:00
Nr ogłoszenia: ZDW-ZG-WO-1010-17/16
Zlecający: Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
I. Wymagania w stosunku do kandydatów:
a. Wymagania niezbędne:
-
posiadanie obywatelstwa polskiego,
-
ukończony 18 rok życia i posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
-
posiadanie stanu zdrowia pozwalającego na zatrudnienie na określonym stanowisku, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie,
-
posiadanie nieposzlakowanej opinii,
-
wykształcenie wyższe,
-
znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych,
-
znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
-
umiejętność analitycznego myślenia, efektywnej pracy pod presją czasu, pracy w zespole, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
-
odpowiedzialność, terminowość.
b. Wymagania dodatkowe:
Mile widziane doświadczenie w prowadzeniu zamówień publicznych.
II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w roli sekretarza komisji przetargowej,
- przygotowywanie i publikowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- publikowanie ogłoszeń o zamówieniu w BZP i DUUE,
- dokonywanie oceny złożonych ofert,
- sporządzanie protokołów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:
- praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z odrębnymi przepisami,
- praca w zespole
- stanowisko związane z praca przy komputerze powyżej 4 godzin, obsługą urządzeń biurowych,
- budynek nie posiada windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:
poniżej 6%
V. Wymagane dokumenty:
-
CV – Curricum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
-
podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
-
podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
-
kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
-
kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
-
oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
-
kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe,
-
kserokopia dowodu tożsamości,
-
kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność
VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:
a. Termin:
2016-12-12 00:00:00
b. Sposób:
Własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z kompletem dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „stanowisko urzędnicze w Wydziale Zamówień Publicznych” Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze” i numerem ogłoszenia, należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze al.Niepodległości 32 65-42 Zielona Góra pok. nr 13 lub drogą pocztową. Liczy się data wpływu dokumentów do Zarządu Dróg Wojewódzkich
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze
al. Niepodległości 32
65-042 Zielona Góra
VII. Informacje dodatkowe:
Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich niekompletne, niepodpisane lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w siedzibie Zarządu przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdw.zgora.pl. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania konkursowego. Dodatkowych informacji dotyczących zatrudnienia można uzyskać u Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych Pani Marty Szpakowskiej,
tel. 68 328 03 07 lub w Wydziale Obsługi tel. 68 328 03 16.