ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDW-ZG-K-1010-20/20Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDW-ZG-K-1010-20/20

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: Specjalista ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1

Ilość etatów: 1

Wydział: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie

Data udostępnienia: 2020-08-26

Ogłoszono dnia: 2020-08-26

Termin składania dokumentów: 2020-09-08 15:00:00

Nr ogłoszenia: ZDW-ZG-K-1010-20/20

Zlecający: Dyrektor Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
  1. posiadanie obywatelstwa polskiego;
  2. posiadanie kwalifikacji zawodowych wymaganych do wykonania pracy na określonym stanowisku;
  3. posiadanie pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
  4. niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwa skarbowe;
  5. wykształcenie wyższe o specjalności: budowlanej lub pokrewne;
  6. znajomość zasad wydatkowania pieniędzy publicznych (ustawa o finansach publicznych, ustawa „Prawo Zamówień Publicznych”);
  7. znajomość przepisów: Prawo budowlane; ustawy o drogach publicznych; rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach oraz wykonywania nadzoru nad tym zarządzaniem; Obwieszczenia Ministra Infrastruktury i Ministra  Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie znaków i sygnałów drogowych;
  8. dobra znajomość obsługi komputera oraz oprogramowania Microsoft Office, CorelDraw oraz środowiska AutoCad;
  9. minimum 1 rok  stażu pracy na stanowisku zwiazanym drogami publicznymi lub bezpieczeństwem ruchu drogowego;
  10. prawo jazdy kat. B.
 

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  1. Prowadzenie spraw z zakresu bezpieczeństwa ruchu drogowego:
  1.  analiza zdarzeń drogowych wraz z wnioskami dot. usuwania ich przyczyn,
  2. szkody komunikacyjne,
  3. prowadzenie korespondencji w przedmiotowym zakresie
  1. Prowadzenie spraw związanych z organizacją ruchu, w szczególności:
  1. opracowanie projektów zmian stałej i czasowej organizacji ruchu w ciągach administrowanych dróg,
  2. udział w komisji do spraw bezpieczeństwa,
  3. informowanie Wydziału Zarządzania Drogami o terminie wprowadzenia zmian stałej i czasowej organizacji ruchu,
  4.  kontrola prawidłowości wprowadzenia stałej organizacji ruchu przez podległe Obwody Drogowe,
  5. opiniowanie rozwiązań projektowych,
  6. prowadzenie rejestru wydawanych decyzji i kontrola ich ważności, kontrola oznakowania robót prowadzonych w pasie drogowym, czuwanie nad prawidłowością funkcjonowania czasowej organizacji ruchu.
  7. prowadzenie korespondencji w przedmiotowym zakresie
  1. Prowadzenie całokształtu spraw związanych z oznakowaniem poziomym, pionowym oraz urządzeniami BRD w pasie drogowym, w tym:
  1. przygotowanie niezbędnych dokumentów do sporządzenia wniosków o udzielenie zamówienia publicznego oraz zapytania ofertowego, zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych oraz udział w procedurze w zakresie: ustalania wartości zamówienia, przygotowania opisu przedmiotu zamówienia i specyfikacji technicznych,
  2. przekazanie i odbiór pasa drogowego,
  3. przyjmowanie zgłoszeń potrzeb od Obwodów Drogowych,
  4. przygotowanie zleceń oraz rozliczanie wydatków,
  5. nadzór nad wykonaniem umowy, w tym kontrola rzeczowo-finansowa realizacji umowy,
  6. dokonywanie odbiorów częściowych i końcowych,
  7. rozliczenie umowy.
  1. Prowadzenie spraw interwencyjnego oznakowania dróg, związanego z likwidacją zagrożeń bezpieczeństwa ruchu drogowego.
  2. Rozpatrywanie przekazywanych przez Wydział Zarządzania Drogami w ZDW lub strony, bieżących wniosków związanych z poprawą bezpieczeństwa ruchu drogowego jak również koniecznością wprowadzania zmian w istniejącej organizacji ruchu.
  3. Bieżąca aktualizacja posiadanych projektów stałej organizacji ruchu oraz współudział
    w opracowywaniu przez ZDW projektów organizacji ruchu na sieci dróg wojewódzkich.
  4. Nadzór nad stanem technicznym oznakowania pionowego i poziomego po wykonywanych objazdach nocnych przez obwody drogowe oraz współudział w objazdach nocnych. Koordynacja i nadzór nad likwidacją nieprawidłowości wynikająca z protokołów objazdów nocnych. 
  5. Prowadzenie spraw związanych ze skrzyżowaniami dróg wojewódzkich z drogami innych kategorii, w tym kolei. Współpraca z innymi zarządcami dróg, w tym z jednostkami kolei.
  6. Współpraca w zakresie organizacji ruchu i jego bezpieczeństwa z innymi organami zarządzającymi ruchem, zarządcami dróg i kolei, policją oraz innymi jednostkami.
  7. Prowadzenie spraw związanych z przystankami autobusowymi, w zakresie:
  1. lokalizacji przystanków autobusowych,
  2. likwidacji przystanków autobusowych,
  3. kontrola bezpieczeństwa korzystających z przystanków,
  4. prowadzenie korespondencji w przedmiotowym zakresie.
  1. Prowadzenie spraw związanych z przejazdami pojazdów ponadnormatywnych, w tym:
  1. opiniowanie trasy przejazdu,
  2. nadzór i kontrola dróg – przeciwdziałanie zniszczeniom dróg i poboczy.
  1. Uczestnictwo w dyżurach zimowych.
  2. Współpraca z Obwodami Drogowymi w zakresie prowadzonej działalności.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

Miejsce wykonywania pracy: Rejon Dróg Wojewódzkich w Kłodawie ul. Owocowa 2
Umowa o Pracę. Pierwsza umowa zawierana jest na czas określony.
Praca w zespole, wymagająca wyjazdów w teren na obszarze działania Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, wynosi poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV – Curricum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz  ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r., poz. 1282)”,
  2. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  3. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomów, świadectw dokumentujących wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. Kserokopia prawa jazdy,
  7. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  8. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe.
  9. Kandydaci, którzy zamierzają skorzystać z uprawnienia o którym mowa w art. 13a ust.2 ustawy z dnia 21 października 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz.U. z 2019 r., poz.1282) są zobowiązani do złożenia wraz z dokumentami aplikacyjnymi kopii dokumentów potwierdzających niepełnosprawność.

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2020-09-08 15:00:00
b. Sposób:
Własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z kompletem dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „Specjalista ds. bezpieczeństwa ruchu drogowego w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Kłodawie” i numerem ogłoszenia, należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze al. Niepodległości 32  65-42 Zielona Góra pok. nr 13 lub drogą pocztową. Liczy się data wpływu dokumentów do Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze.
 
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Wojewódzkich
Al. Niepodległosci 32
65-042 Zielona Góra

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich niekompletne, niepodpisane lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w siedzibie Zarządu przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdw.zgora.pl. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania konkursowego. Dodatkowych informacji dotyczących zatrudnienia można uzyskać pod numerem telefonów  095 733 51 00 lub 68 328 03 16.
 
« powrót do poprzedniej strony