ˆ
Zmiana wielkości treści
Zmiana kontrastu serwisu
WyłączWłącz skróty klawiatury
Zmień interlinię
Przejdź do strony głównej

Biuletyn Informacji Publicznej

Zarząd Dróg Wojewódzkich
  • Logo Biuletynu Informacji Publicznej
  • Godło Rzeczpospolitej Polskiej
ˆ

Ogłoszenie - szczegóły

Pobierz dane XML Ogłoszenie numer: ZDW-ZG-WO-1010-15/16Drukuj informację Ogłoszenie numer: ZDW-ZG-WO-1010-15/16

Szczegóły informacji

Ogłoszenie: stanowisko urzędnicze w Wydziale Zamówień Publicznych

Niniejszy dokument jest wersją archiwalną.

Miejsce pracy: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze

Wymiar etatu: 1 etat

Ilość etatów: 1

Wydział: Wydział Zamówień Publicznych

Data udostępnienia: 2016-11-08

Ogłoszono dnia: 2016-11-08 przez Danuta Kempa

Termin składania dokumentów: 2016-11-21 15:30:00

Nr ogłoszenia: ZDW-ZG-WO-1010-15/16

Zlecający: Dyrektor

I. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:
- posiadanie obywatelstwa polskiego,
- korzystanie z pełni praw publicznych,
- niekaralność za umyślne przestępstwa ścigane z oskarżenia publicznego oraz umyślne przestępstwa skarbowe,
- wykształcenie wyższe,
- doświadczenie w administracji publicznej,
- minimum roczne doświadczenie zawodowe w obszarze przygotowania i prowadzenia postępowań o udzielenie zamówienia publicznego,
- teoretyczna i praktyczna znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych oraz aktów wykonawczych, 
- znajomość ustawy o odpowiedzialności za naruszenie dyscypliny finansów publicznych,
- umiejętność analitycznego myślenia, efektywnej pracy pod presją czasu, pracy w zespole, obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office,
- odpowiedzialność, terminowość.
b. Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie w realizacji zamówień dofinansowanych ze środków z funduszy unijnych.

II. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

- prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego w roli sekretarza komisji przetargowej,
- przygotowywanie i publikowanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
- publikowanie ogłoszeń o zamówieniu w BZP i DUUE,
- dokonywanie oceny złożonych ofert,
- sporządzanie protokołów postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
 

III. Warunki zatrudnienia na stanowisku:

- praca w wymiarze 1 etatu, 40 godzin tygodniowo (w przypadku osób niepełnosprawnych, zgodnie z  odrębnymi przepisami),
  - praca w zespole,
  - stanowisko związane z praca przy komputerze powyżej 4 godzin, obsługą urządzeń biurowych,
  - budynek nie posiada windy i podjazdu dla osób niepełnosprawnych.
 

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

poniżej 6%

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV – Curricum Vitae – opatrzone podpisanym oświadczeniem kandydata: „wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 roku o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 922 j.t.) oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 j.t.)”,
  2. podpisane oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego.
  3. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych oraz o posiadaniu pełnej zdolności do czynności prawnych,
  4. kopie dyplomu, świadectwa dokumentującego wykształcenie,
  5. kopie dokumentów potwierdzających doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu),
  6. oświadczenie kandydata o następującej treści: „oświadczam, że nie byłem/byłam skazany/a za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe” (w przypadku wyboru, kandydat zobowiązany zostanie do dostarczenia zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego),
  7. kopie innych zaświadczeń dokumentujących posiadane umiejętności, znajomość języków obcych, ukończone kursy specjalistyczne, studia podyplomowe,
  8. kserokopia dowodu tożsamości,
  9. kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność.
 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:
2016-11-21 15:30:00
b. Sposób:
Własnoręcznie podpisane oświadczenia wraz z kompletem dokumentów w zamkniętej kopercie z dopiskiem : „ stanowisko urzędnicze w Wydziale Zamówień Publicznych”” Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze” i numerem ogłoszenia, należy składać osobiście w siedzibie Zarządu Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze al.Niepodległosci 32 65-42 Zielona Góra pok. nr 13 lub drogą pocztową. Liczy się data wpływu dokumentów do Zarządu Dróg Wojewódzkich
 
c. Miejsce:
Zarząd Dróg Wojewódzkich w Zielonej Górze, al. Niepodległosci 32  65-042 Zielona Góra.

VII. Informacje dodatkowe:

Aplikacje, które wpłyną do Zarządu Dróg Wojewódzkich niekompletne, niepodpisane lub po określonym wyżej terminie, nie będą rozpatrywane. Informacja o wynikach konkursu będzie umieszczona na Tablicy Informacyjnej w siedzibie Zarządu przy Al. Niepodległości 32 w Zielonej Górze oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej www.bip.zdw.zgora.pl. Zakwalifikowani kandydaci zostaną poinformowani o terminie dalszego postępowania konkursowego. Dodatkowych informacji dotyczących zatrudnienia można uzyskać u Naczelnika Wydziału Zamówień Publicznych Pani Marty Szpakowskiej, tel. 68 328 03 07.
« powrót do poprzedniej strony